મેરે ભાઈઓ દોસ્તો Tahiyatul Wazu Ki Fazilat ઇસ મોજું પર આજ કે ઇસ islamic blog મે આપ દોસ્તો કી ખિદમત મે islamic knowledge પહુચા ને કી હકિર સી કોશિશ કી હૈ , યે અમલ બહુત છોટા સા હૈ ઓર જ્યાદા વક્ત ભી નહિ લાગતા લેકિન આજ કી તેજ રફ્તાર ભરી જિંદગી મે હમ બહુત fazilat Wale amal સે દુર જા રહે હૈ તો ઇસ islamic post કે જરીએ hadees કી રોશની મે આપ દોસ્તો કી ખિદમત મે તહિયતુલ વુઝૂં કી નમાઝ કી ફઝીલત પહોચા ને કી કોશિસ કી હે ઇસ પોસ્ટ સે આપ ખુદ ભી ફાયદા ઉઠાએ ઓર અપને દોસ્ત રિસ્તેદારો તક ભી ભેજે જિસસે ઉમ્મત કો ફાયદા હો તો ચાલીએ આજ કા ઈસ્લામીક બ્લોગ શુરૂ કરતે હૈ
Tahiyatul Wazu Ki Fazilat | તહિયતુલ વુઝૂં ની ફઝીલત
વુઝૂ કરને કે બાદ અદા કી જાને વાલી દો રકાત નફ્લ નમાઝ કો તહિયતુલ વુઝૂં કહા જાતા હૈ , ઇસ કો શુક્રૂલ વૂઝું ભી કેહતે હૈ ,શેખુલ ઇસ્લામ મુહદ્દિસ એ અસર અલ્લામા ઝફર અહમદ ઉષ્માની સાહબ રહિમુલ્લહ ફરમાતે હૈ કે વૂઝૂ ઉન ઉમૂર મેં સે હૈ જો મકસુદ તક પહોચા ને કા જરીઆ હોતે હૈ, યાની કે વૂઝૂ કે ઈન તમામ મકસદ મે સબ સે આલા મકસદ નમાઝ હૈ , ઇસલિએ બેહતર યહ હૈ કિ બંદા જબ ભી બુઝુ કરે તો વુજુ કે બાદ તહિયતુલ વુઝૂં કી નમાઝ અદા કર લિયા કરે .
તહિયતુલ વુઝૂં કી ફઝીલત
હદીસ મુબારક મે તહિયતુલ વુઝૂ યાનિ વુજું કે બાદ દો રકાત નફલ Namaz અદા કરને કી બહુત બરી ફઝિલત બયાન કી ગઈ હૈ ઉસકી ફઝિલત મે કુછ રિવાયતે મુલહેજા ફરમાએ :
૧. હુઝુર એ અકદસ ﷺ ને ઈર્શાદ ફરમયા કે જિસને (સુન્નત કે મુતબિક) અચ્છી તરહ વુજૂં કિયા , ફિર દો રકાત નમાઝ અદા કી જીસમે ગફલત ઉખ્તિયાર નહિ કી તો ઇસ્કે ગુજિસ્તા (સગીરહ) ગુનાહ મુઆફ કર દેતે હૈ
سنن ابی داود
905حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ حَنْبَلٍ: حَدَّثَنَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَمْ: حَدَّثَنَا هِشَامٌ -يَعْنِى ابْنَ سَعْدٍ- عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ عَنْ زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ الْجُهَنِىِّ: أَنَّ النَّبِىَّ ﷺ قَالَ: «مَنْ تَوَضَّأَ فَأَحْسَنَ وُضُوءَهُ ثُمَّ صَلَّى رَكْعَتَيْنِ لَا يَسْهُو فِيهِمَا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ».
(باب كَرَاهِيَةِ الْوَسْوَسَةِ وَحَدِيثِ النَّفْسِ فِى الصَّلَاةِ)
namaz મેં ગફલત ઉખ્તિયાર ન કરને કા મતલબ યહ હૈ કે દિલ કી તવજ્જો કે સાથ namaz અદા કી જાએ.
151- أَخْLبَرَنَا مُوسَى بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَسْرُوقِيُّ قَالَ: حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ قَالَ: حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ بْنُ صَالِحٍ قَالَ: حَدَّثَنَا رَبِيعَةُ بْنُ يَزِيدَ الدِّمَشْقِيُّ عَنْ أَبِي إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيِّ وَأَبِي عُثْمَانَ عَنْ جُبَيْرِ بْنِ نُفَيْرٍ الْحَضْرَمِيِّ عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ الْجُهَنِيِّ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ ﷺ: «مَنْ تَوَضَّأَ فَأَحْسَنَ الْوُضُوءَ ثُمَّ صَلَّى رَكْعَتَيْنِ يُقْبِلُ عَلَيْهِمَا بِقَلْبِهِ وَوَجْهِهِ وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ».
(بَاب ثَوَابِ مَنْ أَحْسَنَ الْوُضُوءَ ثُمَّ صَلَّى رَكْعَتَيْنِ)
૨.હુઝુર એ અકદસ ﷺ ને ઈર્શાદ ફરમયા કે (સુન્નત કે મુતાબિક) અચ્છી તરહ વુઝૂ કિયા, ફિર દો રકાત નમાઝ અદા કી જીસ મે અપને દિલ ઓર ચેહરે કે સાથ મુતવજે રહા તો ઉસ્કે લિયે જન્નત વાજીબ હો જાતી હૈ ,
યે હદીસ sahi Mushlim sarif, ઓર sunan abu daud Sharif , સમિયત કી કિતાબો મેં ભી મૌજુદ હૈ ,
૩. હઝરત ઉસ્માન (ર. અ.) કે ગુલામ હમરાંન ફરમાતે હૈ કે મૈંને હઝરત ઉસ્માન (ર.અ ) કો દેખા કે ઉન્હોંને વુંજુ કે લિયે પાની તલબ કિયા , ચુનાનચે ઉન્હોંને તીન બાર દોનો હાથો કો ગઠ્ઠો તક ધોયા ,ફિર કુલ્લી કી,ફિર નાક મે પાની દાલા,ફિર તીન બાર ચેહરા કો ધોયા,ફિર હાથો કો કોહનીયો સમેત તીન બાર ધોયા ,
ફિર સર કા મસહ કિયા , ફિર તીન બાર પાંવ કો ટખનો સમેત ધોયા ફિર ફરમાયા કે: હુઝુર એ અકદસ ﷺ ને ઈર્શાદ ફરમાયા કે : જિસને મેરે ઇસ વૂજુ કી તરહ વુંજૂ કિયા ,ફિર દો રકાત નમાઝ અદા કી જિસ્મે અપને આપ સે બાત ન કી તો ઉસ કે ગુજિસ્ટા સગીરા ગુનાહ માફ કર દીએ જાતે હૈ .
صحیح بخاری:
159- حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْأُوَيْسِيُّ قَالَ: حَدَّثَنِي إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ عَن ابْنِ شِهَابٍ: أَنَّ عَطَاءَ بْنَ يَزِيدَ أَخْبَرَهُ أَنَّ حُمْرَانَ مَوْلَى عُثْمَانَ أَخْبَرَهُ أَنَّهُ رَأَى عُثْمَانَ بْنَ عَفَّانَ دَعَا بِإِنَاءٍ فَأَفْرَغَ عَلَى كَفَّيْهِ ثَلَاثَ مِرَارٍ فَغَسَلَهُمَا ثُمَّ أَدْخَلَ يَمِينَهُ فِي الْإِنَاءِ فَمَضْمَضَ وَاسْتَنْشَقَ ثُمَّ غَسَلَ وَجْهَهُ ثَلَاثًا وَيَدَيْهِ إِلَى الْمِرْفَقَيْنِ ثَلَاثَ مِرَارٍ ثُمَّ مَسَحَ بِرَأْسِهِ ثُمَّ غَسَلَ رِجْلَيْهِ ثَلَاثَ مِرَارٍ إِلَى الْكَعْبَيْنِ ثُمَّ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ ﷺ: «مَنْ تَوَضَّأَ نَحْوَ وُضُوئِي هَذَا ثُمَّ صَلَّى رَكْعَتَيْنِ لَا يُحَدِّثُ فِيهِمَا نَفْسَهُ غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ». (بَاب الْوُضُوءِ ثَلَاثًا ثَلَاثًا)
namaz મેં અપને આપ સે બાત ન કરને કરને કા મતલબ યહ હૈ કે અપને ઇરાદે ઓર અપની મરજી સે namaz મેં ખ્યાલાત
લાને સે અપની હિફાજત કરે, સારા ધ્યાન namaz કી તરફ રૂખ ઓર ખુશુંઅ ઓર ખુજુઅ સે namaz અદા કરે.
ઓર ઇસ હદીસ મે મેરે ઇસ વુંજું કી તરહ વૂજું સે મુરાદ યહ હૈ કે સુન્નત કે મૂતાબિક વુજું કીયા જાએ યાદ રહે ઈસ હદીસ મે વૂજૂ કા મુકમ્મલ ઓર મુફસ્સલ તરીકા મજકુર નહિ સિર્ફ બુનિયાદી ઉમૂર કા તઝકીરાહ હૈ જેસા કે હદીસ કી દૂસરી કિતાબો મેં ભી મૌજુદ હૈ ઓર ઇન્મે કુછ ઇજાફી બાતે ભી હૈં ઇસ લીએ સિર્ફ ઇસ hadees મેં ઉપર દીએ ગયે તરીકે કો કામિલ સુન્નત તરીકા ન સમઝ લીયા જાએ .
૪.હુઝુર એ અકદસ ﷺ ને એક દીન સુબહ કે વક્ત હઝરત બિલાલ( ર.અ )કો બૂલા કર ફરમયા કે: એ બિલાલ કિસ ચીજ કી વજહ સે આપ જન્નત મે મુજસે આગે થે ? મેં જબ ભી જન્નત મે દાખલ હુઆ મેને અપને આગે તુમ્હારે કદમો કી આહટ સુની, મેં રાત કો ભી ખ્વાબ મે જન્નત મે દાખલ હુઆ તો મેને અપને આગે આપ કી આહત સુની ,તો હઝરત બિલાલ (ર. અ) અર્જ કીયા કે અલ્લાહ કે રસૂલ મેને જબ ભી અજાન દી તો ઉસકે બાદ દો રકાઅત નફિલ namaz પઢી ઓર મેરા જબ ભી વુજુ તુટા તો મેને વુંજુ કીયા ઓર મેને યે સમજા કે અલ્લાહ કે લિયે અલ્લાહ કે લિયે મુઝ પર દો રકાતે હૈ તો મેને વુજુ કે બાદ દો રકાત નમાઝ અદા કી યે સુંન કર હુઝુર એ અકદસ ﷺ ને ફરમાયા ઇન્હી અમલ કી વજહ સે તો આપ કો યે મકામ હાશીલ હુઆ હૈ.
شرح السنۃ للبغوی
1012- أَخْبَرَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ الْمَلِيحِيُّ: أَنا أَبُو مَنْصُورٍ السَّمْعَانِ نَا أَبُو جَعْفَرٍ الرَّيَّانِيُّ: نَا حُمَيْدُ بْنُ زَنْجُوَيْهِ: نَا عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ وَاقِدٍ: حَدَّثَنِي أَبِي عَنِ ابْنِ بُرَيْدَةَ: حَدَّثَنِي أَبِي بُرَيْدَةُ قَالَ: أَصْبَحَ رَسُولُ اللهِ ﷺ، فَدَعَا بِلَالًا، فَقَالَ: «يَا بِلالُ، بِمَ سَبَقْتَنِي إِلَى الْجَنَّةِ؟ مَا دَخَلْتُ الْجَنَّةَ قَطُّ إِلَّا سَمِعْتُ خَشْخَشَتَكَ أَمَامِي، إِنِّي دَخَلْتُ الْبَارِحَةَ الْجَنَّةَ فَسَمِعْتُ خَشْخَشَتَكَ أَمَامِي!»، فَقَالَ بِلالٌ: يَا رَسُولَ اللهِ، مَا أَذَّنْتُ قَطُّ إِلَّا صَلَّيْتُ رَكْعَتَيْنِ، وَمَا أَصَابَنِي حَدَثٌ قَطُّ إِلَّا تَوَضَّأْتُ، وَرَأَيْتُ أَنَّ لِلّٰهِ عَلَيَّ رَكْعَتَيْنِ فَأَرْكَعُهُمَا، قَالَ رَسُولُ اللهِ ﷺ: «بِهِمَا».
(بَابُ فَضْلِ مَنْ تَطَهَّرَ فَصَلَّى عُقَيْبَهُ)
☀️ سنن الترمذی
وَمَعْنَى هَذَا الحَدِيثِ: «إِنِّي دَخَلْتُ البَارِحَةَ الجَنَّةَ» يَعْنِي: رَأَيْتُ فِي المَنَامِ كَأَنِّي دَخَلْتُ الجَنَّةَ، هَكَذَا رُوِيَ فِي بَعْضِ الحَدِيثِ، وَيُرْوَى عَن ابْنِ عَبَّاسٍ أَنَّهُ قَالَ: رُؤْيَا الْأَنْبِيَاءِ وَحْيٌ.
(حديث: 3689)
اس مضمون کی احادیث ’’صحیح مسلم، سنن الترمذی، مسند احمد، صحیح ابن حبان، صحیح ابن خزیمہ، مصنف ابن ابی شیبہ، شعب الایمان، مستدرک حاکم‘‘ اور دیگر کتب میں بھی موجود ہیں۔
યે તમામ રીવાયતે મોઅતબર હૈ જિસ સે ટહિયતુલ વુઝૂ કી નમાઝ કી બરી ફઝીલત મઅલૂમ હોતી હૈ , ઇસ લીએ હર મુસલમાન કો Tahiyatul wuzu ki Namaz કા એહતેમામ કરના ચાહીયે યે મુખ્તસર વક્ત મેં બહુત જ્યાદાહ અઝર ઓર સવાબ ઓર ફજાઇલ કે હાષિલ કરને કા ઝરિયા હૈ.
تحیۃ الوضو کا وہی طریقہ ہے جو عام نفل نماز کا ہے، اسی طرح اس کے لیے کوئی سورت مخصوص اور لازم نہیں، بلکہ اس میں کوئی بھی سورت پڑھی جاسکتی ہے، البتہ بعض فقہائے کرام نے پہلی رکعت میں سورۃ الکافرون اور دوسری رکعت میں سورۃ الاخلاص پڑھنے کو بہتر قرار دیا ہے۔
Tahiyatul azu Ki Rakat | તહિયતુલ વુઝૂં કી રકાત
દોસ્તો tahiyatul wazu કી કમ સે કમ દો રકાત હૈ, જેસા કે હદીસ સે બખુબી સાબિત હોતા હૈ,
Tahiyatul Wazu Ka Waqt | તહિયતુલ વુઝૂં કા વક્ત
જબ ભી વુઝૂં કીયા જાએ ઓર મકરુંહ વક્ત ન હો તો tahiyatul wazu ki namaz અદા કી જા સકતી હૈ .
Tahiyatul Wazu Ke Masail | તહિયતુલ વુઝૂં કે મશાઇલ
૧.tahiyatul wazu ki namaz મકરુંહ વક્ત મેં અદા કરના જાઈઝ નહિ હૈ, બલ્કિ ઊભી વક્ત મે અદા કરના જાઈઝ હૈ જીન અવકાટ મે nafil namaz અદા કરના જાઈઝ હૈ.
૨.Tahiyatul wuzu ki Namaz વુઝૂ કે સાથ ખાસ નહિ, બલ્કિ જિસ તરહ વુઝૂ કે બાદ Tahiyatul wuzu ki Namaz પઢ ને કી ફઝીલત હૈ ઇસ તરહ gusal કે બાદ ભી Tahiyatul wuzu ki Namaz કી વહી ફાઝીલત હૈ.
૩. બેહતર યહિ હૈ કે wuzu યા gusal કરને કે બાદ જીતની જલ્દી હો સકે Tahiyatul wuzu ki Namaz અદા કરલી જાએ, ઓર બેહતર યહિ હૈ કે આઝા ખૂસ્ક હોને સે પેહલે હી અદા કર લી જાએ અલબત્તા અગર કિસી વજહ સે તાખીર હો જાએ તબ ભી tahiyatul wuzu ki namaz અદા કરના દુરુસ્ત હૈ.
૪.તહિયતુલ વુઝૂં કો પાબંદી સે અદા કરના જ્યાદા બેહતર હૈ કે ઇસ નિયત સે દો રકાત nafil namaz અદા કી જાએ કે અગર ફુરસત ન હોને યા કિસી ઓર વજહ સે farz namaz,sunnat namaz ya Tahiyatul masjid ki namaz કે સાથ ઇસ નમાઝ કી ભી નિયત કરલી જાએ તબ ભી ઇસ namaz ki fazilat હાશિલ હોગી insha allah
૫.તહિયતુલ વુઝૂં કી નમાઝ કા ભી વહી તરીકા હૈ જો આમ નફીલ નમાઝ કા હૈ ઇસ તરહ ઉસ કે લીએ કોઈ ખાશ શુરત મકસુસ ઓર લાઝીમ નહીં, બલ્કે ઇસ્મે કોઈ ભી શૂરત પધિ જા સકતી હૈ અલબત્ત બાજ fukha e kiram ને પહલી રકાત મે shurah e kafirun ઓર દૂસરી રકાત મે shurah e ikhlas પઢને કો બેહતર લીખા હૈ
Canclusan
ભાઈઓ દોસ્તો Tahiyatul Wazu Ki Fazilat આપ ને ઇસ islamic artical મેં પઢી મેને hadis કી રોશની મે આપ તક બાત પહોચા ને કી કોશિસ કી હે આપ કો યે islamic post કેસી લાગી ઓર આપ કો ઇસ પોસ્ટ સે ક્યા સીખને કો મીલા કૉમેન્ટ કર કે અપની રાય જરૂર સે ઓર આલીમ હજરાત મેરી ગલતી પર મેરી ઈશલાહ જરૂર કરે ,ઇસી કે સાથ આજ કી યે deen ki baat યહી પર પૂરી કરતે હૈ ફિર મિલટે હૈ ફિર એક નયે islamic artical કે સાથ તબ તક અપને ભાઈ કો દીજીએ ઈઝઝાત આપ અપને આપ કો ગુનાહો સે બચાઓ નમાઝ કી પાબંદી કરે ઓર અપની દુઆઓ મે ઉમમત કો યાદ કરે
allah hafiz